Order Parts

BESTWAY® valmistajan takuu

Bestway tarjoaa jälkimarkkinointipalveluita asiakkailleen EU-direktiivin 1999/44/EC ja kansallisen lainsäädännön mukaan.

Asiakaspalvelu koskee: maan päälle sijoitettavia uima-altaita, kylpyammeita, ammattikäyttöön tarkoitettuja veneitä, suodatinpumppuja, hiekkasuodattimia ja sähköosia.

Saat tietoa tuotteistamme ja voit lähettää takuuvaatimuksen osoitteessa https://www.bestwaycorp.com/support/indexTäytä kaikki vaaditut tiedot. Voit myös ottaa yhteyttä paikalliseen huoltokeskukseen https://www.bestwaycorp.com/support.

Pidä seuraavat asiakirjat valmiina voidaksesi tehdä pyynnöstäsi helpommin ja nopeammin ratkaistavan:

- Ostokuitti

- Kuva viasta

- Eränumero

TÄRKEÄÄ:

Bestway korjaa tai korvaa VAIN VAURIOITUNEEN OSAN, EI KOKO TUOTETTA.

Bestway varaa oikeuden pyytää tuotteen lähettämistä lisätestejä varten.

Voidaksemme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla edellytämme, että täytät kaikki tiedot.

Bestway on yksin vastuussa kaikesta sovellettavan lainsäädännön ja sopimusvelvoitteiden mukaisesti (esim. art. 3,4,5 direktiivi 1999/44/EY).

Direktiivin 2 artiklan mukaan Bestway® ei korvaa tuotetta, jonka katsotaan vahingoittuneen laiminlyönnin seurauksena tai joita ei ole käytetty käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti.

Bestway®n takuu kattaa valmistajan virheet, jotka on havaittu tuotetta purettaessa tai käytettäessä, käyttöoppaan käyttörajoituksia, varoituksia ja ohjeita noudattaen. Tämä takuu kattaa vain tuotteet joita ulkopuoliset eivät ole muokanneet. Tuote pitää varastoida ja sitä pitää käsitellä teknisten suositusten mukaisesti.

TUKISIVUSTOSTA LÖYTYY USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ JA NIIDEN VASTUKSIA, VIDEOITA JA TIETOJA VARAOSISTA: www.bestwaycorp.com/support.

VIDEOITA ON MYÖS NÄHTÄVISSÄ BESTWAY-KANAVALLAMME YOUTUBESSA: www.youtube.com/user/BestwayService.